Етапи роботи над
проблемою
«Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості»

IV етап
2013-2014 н.р, корегуючий
Аналіз та
корекція накопиченого педагогічного досвіду, визначення його основних ідей для
широкого запровадження;
аналіз
матеріалів попередніх зрізів діагностики рівня розвитку творчого потенціалу
учнів та їх навчальних досягнень;
організація
огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
Вивчення та
експертна оцінка накопиченого педагогічного досвіду (при визначенні
ефективності досвіду доцільно використовувати
науково обґрунтовані критерії: актуальність, оригінальність, новизна,
стабільність, збалансованість і комплексність результатів, раціональність
витрат часу, зусиль, засобів, відповідність реальним можливостям основної маси
вчителів і матеріальної бази).
V етап
2014-2015 н.р.
підсумковий
Узагальнення
перспективного педагогічного досвіду;
підведення
підсумків огляду-конкурсу «Заклад креативної освіти»;
підготовка
матеріалів для публікації;
науковий
аналіз матеріалів моніторингу;
підготовка
підсумкових наукових конференцій;
обмін
досвідом між регіонами області. |