Среда, 18.06.2025, 15:19

РМО учителей рус. яз., лит-ры Ц.-Г. р-на г.Кривого Рога

Календарь
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 12

Методические рекомендации

Методические рекомендации 2017-2018 учебный год скачать

Рекомендації    вчителям російської мови, літератури, світової літератури

2014-2015 уч.г.

Буклет рекомендации 


2013-2014 учебный год

Засідання РМО від 30.08.2013

Ознайомившись з нормативно-методичною документацією Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, Дніпропетровського обласного інституту післядипломної освіти, обговоривши шляхи вирішення проблем викладання російської мови, літератури, світової літератури у системі формування креативної освіти у наступному навчальному році, рекомендуємо  ШМо, вчителям-предметникам:

-          проаналізувати роботу МО, визначити рейтингові місця за підсумками роботи за рік за системою, рекомендованою ДОІППО;

-         продовжувати вивчення та впровадження науково-методичної проблеми області «Формування креативної освіти для розвитку інноваційної особистості» та узагальнення досвіду роботи;

-          ознайомитись з новою нормативною документацією та спланувати  роботу ШМО  з її урахуванням;

-          спланувати та провести засідання круглого столу з актуальних питань викладання предметів;

-         вивчати та узагальнювати досвіти роботи вчителів міста за провідними методичними проблемами;

 -   заохочувати вчителів до участі в обласних творчих філологічних майстернях;

-   спланувати підготовку вчителів світової літератури до участі у майбутніх

     конкурсах «Учитель року» у відповідній номінації;

-    активізувати роботу з розміщення публікацій з висвітлення власного  

     педагогічного досвіду у фахових виданнях;

-    підвищувати професійну компетенцію шляхом участі у семінарах,

     конференціях, конкурсах та обласних творчих філологічних майстернях;

-         приділяти особливу увагу розвитку обдарованої дитини, сприяти участі у конкурсних заходах та олімпіадному русі.

                  З метою  успішного  початку 2013-2014 н.р.  вчителям, які  будуть викладати навчальні   предмети

в 5 класах  пропонуємо   сформувати  навчально-методичне  портфоліо: 

1. Державний стандарт базової і повної  середньої  освіти.

2. Програми    навчальних   предметів.

3. Методичні  рекомендації МОН щодо  викладання  навчальних  предметів.

4. Календарно-тематичне  планування.

5. Розробки  уроків.

6. Дидактичні  матеріали.

7. Матеріали  виставки  педагогічних  ідей з данного  питання.

8. Матеріали  психологічної  підтримки  навчання  5-класників в адаптаційному  періоді.

 Опрацювати:

-Лист МОН №1/9-368 від 24.05.2013 р.Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення  базових дисциплін в основній школі.

 - Лист МОН від  15.07.13   №  1/9-493 Про орієнтовний перелік навчально-методичного забезпечення базових  дисциплін у 2-х та 5-х класах  загальноосвітніх навчальних закладів 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011  № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» у 2013/2014 навчальномуроці 5 класи загальноосвітніх навчальних закладів перейдуть на навчання за новими програмами  для учнів 5–9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, з якими  необхідно ознайомитися на сайті Міністерства освіти і науки України за адресою: www.mon.gov.ua

   Звернути увагуЗміст пункту Лист – інформатора УОН  №1915      від  14.08.2013

Згідно з листом Міністерства освіти і науки України від 24.05.2013 №1/9-368 «Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення базових дисциплін в основній школі» та методичних рекомендацій для учнів 5-х класів загальноосвітніх навчальних закладів на 2013-2014 навчальний рік, необхідно інформувати керівників загальноосвітніх навчальних закладів , вчителів щодо відсутності проведення оцінювання учнів 5-х класів 2013-2014 навчального року протягом вересня-жовтня. У цей період давати лише словесну характеристику рівню знань, умінь й навичок учнів без виставлення оцінок і мінімально скоротити об’єм домашніх завдань.

Для учнів 6 - 11-х класів чинними залишаються рекомендації, що містяться у листі Міністерства від 01.06.2012 року №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін» (Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №17-22, 2012 р.). 

Доповнити та  опрацювати   питання :

    -    Пояснювальні  записки до чинних програм з предмету,

   -   авторські  концепції  змісту підручників, які запропоновані для  навчання  предмету ,

-         змістовне навчальне  наповнення, структура та особливості  кожного   підручника,

-         навчально-методичний та дидактичний  комплекти до підручника,

-         рекомендації до  календарно - тематичного  планування,

-         вимоги  до оформлення  різноманітних  письмових робіт,

-         Критерії  оцінювання навчальних досягнень учнів,

-         забезпечення  наступності  початкової,  основної  і  старшої  школи,

-         ефективне  забезпечення  профільної  спрямованості  у старшій школі

-         формування навчального банку медіатеки,  відеотеки з предмету