Четверг, 19.06.2025, 10:13

РМО учителей рус. яз., лит-ры Ц.-Г. р-на г.Кривого Рога

Календарь
«  Июнь 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 12

Заседания РМО

Планируем работу

Заседания РМО 2014-2015 уч.г.

План работы РМО 2013-2014 учебный год

Серпень 2013

Тема. Методиці  викладання  мови  та  літератури  -  нові  підходи.

Актуальні проблеми та нові тенденції у вивченні російської мови та літератури, світової літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у новому навчальному році (2013 -2014).

Завдання. Обговорити низку актуальних питань, пов’язаних з організацією вивчення російської мови та літератури у 2013-2014 н. р., ознайомити з Листом Міністерства № 1/9-368 від 24.05.2013  "Про організацію навчально-виховного процесу у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів і вивчення  базових дисциплін в основній школі", Листом Міністерства № 1/9-426 від 01.06.2012 "Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін"

План

1. Аналіз роботи методичного об’єднання  за минулий навчальний рік та пріоритетні напрямки роботи в 2013 - 2014 навчальному році.

2. Інформація про вивчення стану навчання та сучасні підходи до організації уроку  в ЗНЗ району в 2013– 2014 навчальному році. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету. Ведення учнівських зошитів, виконання письмових робіт. Обговорення.

3. Практикум. Опрацювання офіційних документів МОН України. Вивчаємо і обговорюємо нормативні документи, методичні рекомендацій МОН, ДОІППО щодо вивчення російської мови та літератури, світової літератури у 2013-2014 н.р. 4. Ознайомлення та обговорення науково-методичної проблеми району та РМО та етапи їх реалізації. Погодження   плану   роботи   МО , тем індивідуальної  роботи.

Опрацювання навчальних програм,підручників,посібників,зошитів з друкованою основою,затверджених Міністерством освіти і науки України.

5. Погодження завдань для учасників І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з  російської  мови  та літератури.

6.        Скарбниця педагогічної майстерності.

7. Ознайомлення з новинками педагогічної та методичної літератури.

Січень 2014

Тема. Самоосвітня діяльність педагога – засіб підвищення професійної компетентності.

 Мета. Активізувати проблему щодо самоосвітньої діяльності педагога у підвищенні професійної майстерності.

 Завдання.

 1.Окреслити основні принципи самоосвітньої діяльності педагогів.

 2.Визначити аспекти вибору змісту і форм самоосвітньої роботи вчителів російської мови,літератури, світової літератури.

План

1. Самоосвіта як безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення педагогів.

2. Круглий стіл «Основні якості уроку». Впровадження сучасних педагогічних інформаційних технологій, використання можливостей єдиного інформаційного центру Дніпропетровської області.   

3. Робота з обдарованими дітьми.  Шляхи підвищення ефективності та якості позаурочної роботи з української  мови  та літератури. Підсумки проведення І – ІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади

4. Огляд новинок методичної літератури.

5. «Сучасний стан мовлення школярів в аспекті українсько-російської двомовності». Обмін думками.

Березень 2014

ТЕМА.   Традиційні та інноваційні підходи у створенні креативної інтелектуальної особистості на уроках словесності (критичний аналіз методів, прийомів щодо створення моделі компетентної особистості).          

МЕТА.   Формування потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів, оволодіння сучасними методами оперування знаннями, уміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології (Інтернет, дистанційні форми навчання та ін.);

               (Бесіда  за  круглим  столом).

План

1.     Шляхи, форми і методи самоосвітньої діяльності вчителя.

2.     Творчий звіт вчителів „Мої педагогічні знахідки” (презентація роботи над власною науково-методичною проблемною темою).

3.     Ознайомлення з наказом МОНмолодьспорту України про порядок закінчення навчального року та проведення ДПА у  2014 - 2015  н . р .

4.     Підготовка до ДПА з предмета.

5.     Підсумки  роботи   МО   вчителів  суспільно-гуманітарного циклу. Визначення шляхів удосконалення  роботи   МО   на  наступний навчальний рік. Діагностика методичної роботи на наступний рік.